بزرگ‌ترین هدیه خداوند به ملت ایران ولایت فقیه بود

Posted on اکتبر 17, 2011

0



مجتبی ثمره هاشمی٬ مشاور و دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد گفته که رئیس دولت دهم فردی «ولایتمدار» بوده و «بزرگ‌ترین هدیه خداوند به ملت ایران ولایت فقیه است.»دیگربان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، آقای ثمره هاشمی افزوده است: «مهم‌ترین ویژگی شاخص دولت محمود احمدی‌نژاد ولایتمداری و توجه جدی و عملی به رهنمودهای ولی فقیه است.»

 

دستیار ارشد رئیس دولت دهم گفته که «مواضع دولت مشخص است و آرشیو رسانه‌ها مملو از خبرهایی در خصوص مصادیق ولایتمداری دولت‌های نهم و دهم است.»

اظهارات ثمره هاشمی در شرایطی بیان می‌شود که بسیاری از محافظه‌کاران منتقد دولت معتقدند احمدی‌نژاد اعتقادی به ولایت فقیه و حضور روحانیت در عرصه قدرت ندارد.

این دسته از محافظه‌کاران می‌گویند تیم احمدی‌نژاد برای کنار زدن ولایت فقیه از قدرت تلاش می‌کند و مدعی داشتن رابطه مستقیم با امام دوازدهم شیعیان است.

تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد پس از گذشت ماه‌ها از آغاز آن همچنان ادامه دارد و با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس این اختلاف‌ها بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهد.

در ماه‌های اخیر گروهی از نزدیکان احمدی‌نژاد برای کاهش فشار‌ها به طور جسته و گریخته تعاریفی از ولایت فقیه و شخص خامنه‌ای داشته‌اند که این تعاریف نیز مانع از ادامه حملات به دولت نشده است.

محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای این تعریف و تمجید‌ها را واقعی نمی‌دانند و معتقدند این اقدام تاکتیکی از سوی تیم احمدی‌نژاد برای فریب آنها است.

Posted in: اخبار