جوان ایرانی ، رکورد شنای استقامت در آب های آزاد جهان را شکست

Posted on فوریه 27, 2012

0



شناگر ایرانی رکورد جهانی شنای استقامت در آب های آزاد را شکست . محمد حسین کبادی امدادگر و شناگر جمعیت هلال احمر که ۲۸ آذر ، شنای دریایی خود را از جزیره هرمز در خلیج فارس آغاز کرده بود بعد از ۷۰روز و ۶۹۰ کیلومتر شنا به بندر دلوار بوشهر رسید .

 

 

به گزارش خبرنامه از واحد مرکزی خبر، رکورد جهانی شنای استقامت پیش از این ۶۸۹ کیلومتر و در اختیار یک تیم ۵ نفره ایرلندی بود .

 

البته کبادی این جوان ۳۳ ساله ایرانی به شکستن رکورد بسنده نکرد و می خواهد تا پایان سال خود را به اروندکنار برساند تا رکورد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شنای استقامت در آب های آزاد همچنان سالها به نام وی باشد . کبادی روزانه بین ۱۰ تا ۲۰ کیلومتر شنا می کند و ۲ گروه ۵ و ۲۰ نفری او را پشتیبانی می کنند .

 

محمد حسین کبادی با هدف – شکستن رکورد شنای استقامت در آب های آزاد جهان و بزرگداشت نام خلیج فارس – جلب توجه همگان به فرهنگ بومی ساحل نشینان خلیج فارس – ایجاد شور و نشاط و عزم و اراده در بین جوانان مناطق ساحلی – جلب توجه همگان به صیانت از سواحل ، محیط زیست دریا و مناطق حفاظت شده خلیج فارس – جلب توجه همگان به مناطق گردشگری سواحل خلیج فارس رنج شنای بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از آب های خلیج فارس را به جان خرید .

Posted in: اخبار